-Teddy- Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) det der er chipset drivere, ikke bios Vet jo det Var bare en sammenlikning Er vel ikke vanskjeligere enn å installere skjermkortdrivere. Noe jeg skal avinstallere først eller overskriver den eller.... hva? Eller har jeg tatt feil drivere? (Lurer på hvordan det skal gå med meg når jeg en gang skal kjøpe meg hus, vil vel ta fleretiår) EDIT: Hva skal være med? Alt? (Bilde) Endret 10. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har samme problemet som teddy plz hjelp meg og teddy Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har samme problemet som teddy plz hjelp meg og teddy "You get what you pay for" Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Har samme problemet som teddy plz hjelp meg og teddy "You get what you pay for" ? Uansett, hva skal jeg installere? Sikkert ikke ethernet og IDE, men resten? Eller? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har samme problemet som teddy plz hjelp meg og teddy "You get what you pay for" Konstruktiv post... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Foresten, temperaturen på kortet mitt går ikke opp med en enste grad, og vifte RPM går heller ikke opp (iallefall umulig i høre i tilfelle) når jeg kjører grafikktunge applikasjoner. Menhva skal jeg installere av det over? På bildet øverst her? PLz alle vet det men ikke diss oss fettnabbs Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 PLZ Hjelp da: http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3276054 Hva skal jeg installere av dette??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå