Geir M Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg trenger drivere til en s-ata disc som jeg skal bruke under installering av windows. Jeg gikk inn på asus.com, men siden var ganske buggy. Kom ikke inn på downloads seksjonen. Noen som vet hvor jeg kan skaffe s-ata drivere til et ASUS K8V SE deluxe? Edit: Nå begynte download seksjonen å fungere igjen. Endret 9. desember 2004 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Er det bare meg eller er asus.com siden ekstremt treg og buggy? Mange ting som ikke fungerer der når jeg trykker på det etc. Noen som har lyst til å legge ut s-ata drivere som en fil i denne tråden eller vise meg en plass jeg kan laste de ned? Lenke til kommentar
snole Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) www.asus.com.tw http://www.asus.com/support/download/downl...SLanguage=en-us Men hvis du har VIA chipset, har jeg personlig erfart at SATA driver for mitt hovedkort er bedre å hente her, da fikk jeg drivere som var et år nyere...... Endret 9. desember 2004 av snole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå