Gå til innhold

Spillverket.no: Feil i julekalender på Gamer 09.12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av de tre alternativene man kan svare på konkurransen, er ingen av dem riktig ifølge produsenten selv, Team 17.

(Alternativene er 1992, 1995 og 1997).

Enig, alle vet denne kom først til Amiga året før cbm gikk konkurs. Så denne gang Gamer.no så har dere FEIL!!!!

Lenke til kommentar
Av de tre alternativene man kan svare på konkurransen, er ingen av dem riktig ifølge produsenten selv, Team 17.

(Alternativene er 1992, 1995 og 1997).

Enig, alle vet denne kom først til Amiga året før cbm gikk konkurs. Så denne gang Gamer.no så har dere FEIL!!!!

Hei, hva er det egentlig vi gjør feil nå? Har du sett svaret mitt over ditt innlegg? Svarte deg også svar på en mail du sendte meg tidligere. Har du lest den?

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest gjennom alt på den siden du referer til, uten å finne noe som er relevant til det vi prater om her. Kan du sitere det du mener er essensiell informasjon? Du mener denne linken ikkesant: http://www.worms3d.com/about.html?area=pres&pres=rele. Tips til neste gang: Det er mye enklere å bare linke til den faktiske siden, i stedefor å fortelle hvilket nr. i rekken av linker vi skal bruke fra Google. ;-)

Til informasjon: Resultatet av trekningen ville blitt identisk, ettersom de som mente at det første PC-spillet kom i 1994 antageligvis ville stemt 1995 (og ikke 1992 eller 1997). Men det er naturligvis flott å få avklart evnt. feil.

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest gjennom alt på den siden du referer til, uten å finne noe som er relevant til det vi prater om her. Kan du sitere det du mener er essensiell informasjon? Du mener denne linken ikkesant: http://www.worms3d.com/about.html?area=pres&pres=rele. Tips til neste gang: Det er mye enklere å bare linke til den faktiske siden, i stedefor å fortelle hvilket nr. i rekken av linker vi skal bruke fra Google. ;-)

Til informasjon: Resultatet av trekningen ville blitt identisk, ettersom de som mente at det første PC-spillet kom i 1994 antageligvis ville stemt 1995 (og ikke 1992 eller 1997). Men det er naturligvis flott å få avklart evnt. feil.

vis du ser på den 6. nedover(det er en install fil av noe slag) så står det som nøkkelord :

The first Worms game was created in 1995 by Team 17, a UK developer working on the

Amiga platform.

Lenke til kommentar

vis du ser på den 6. nedover(det er en install fil av noe slag) så står det som nøkkelord :

The first Worms game was created in 1995 by Team 17, a UK developer working on the

Amiga platform.

Understreker nok en gang viktigheten med å faktisk linke direkte, i stedenfor å gå via en resultatside på en søkemotor og fortelle hvilken link i rekken vi skal trykke på. Nr. 6 tidligere i dag, var ikke det samme som nr. 6 nå (ref sitatet mitt lenger opp). :-)

Det er uansett ikke Amiga-versjonen vi spør etter lanseringsdato på, og det virker på meg som om vi har avklart at PC-versjonen kom i 1995. Så alt er som det skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...