miCro Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Etter en formatering og nyinstallering av XP la jeg inn Photoshop på nytt, men nå virker ikke lenger hurtigtastene. Det har blitt fryktelig tungvint å redigere bilder når enkle ting som Ctrl+z osv ikke fungerer. Er det noe sted man kan stille på dette? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er en form for kopibeskyttelse på de nyere versjonene. Har du ikke gyldig cd-key skjer sånt. Sies at det er noe i programmet som sjekker opp cd-key-en i abode sin database. Har du kjøpt og betalt versjon kan det være at det er noe krøll i instillingene. Er mulig å deaktivere/ tulle til alle hurtgitastene... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 prøv å kjøre ctrl+shift+alt når du starter PS. Er det en pirat kopi du har virker ikke snarveiene Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg prøvde å gå inn i Edit > Keyboard Shortcuts, og der var det av en eller annen grunn, vel, ingenting. Så jeg prøvde å reinstallere og nå fungerer alt fint.. Pussig greier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå