KimS Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei. Jeg har en trådløs router av merke Jensen, Jeg sitter mye på DC++ og trenger derfor å åpne en port til DC++ sånn at jeg kan bli aktive. Vet det ikke var så smart å kjøpe en Jensen router , men nå må jeg nå gjøre det beste ut av det . Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette på en trådløs Jensen router? Takker for alle svar Mvh. KimS Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei. Jeg har en trådløs router av merke Jensen, Jeg sitter mye på DC++ og trenger derfor å åpne en port til DC++ sånn at jeg kan bli aktive. Vet det ikke var så smart å kjøpe en Jensen router , men nå må jeg nå gjøre det beste ut av det . Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette på en trådløs Jensen router?Takker for alle svar Mvh. KimS Fulgte det ikke med en manual? Det er vel bare å sette opp NAT, vanligvis er det Telnet eller http som blir brukt - du kan vel teste det? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Manualen som fulgte med er håpløs, jeg finner meg i alle fall ikke ut på den. Nettsidene hjelper meg heller ikke mye, men takk for svar. Er det noen andre her på forumet med Jensen router som har hatt samme problem, som kan hjelpe meg? - KimS Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei Kims Sender du meg en epost til [email protected] så skal jeg forklare deg hvordan du åpner porter til din Jensen ruter. Forklar også hvilken jensen model du har så jeg får sendt deg riktig informasjon. Hilsen Tor Tekniker bg-consult as Lenke til kommentar
KimS Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Takk mytoy =) men jeg fannt det ut av meg selv, brukte mye tid på testing å feiling. Innternet var nede en par ganger mens jeg prøvde meg fram, men nå gikk det. Takk for hjlpen uansett ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå