Lch Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Idèen kom fra et gammelt text-spill hvor du skulle skrive inn text for å gjøre ting. Han fikk et spørsmål når han skulle ta en drage, den spurte om hva han skulle ta dragen med. 'Will you fight the dragon with your bare hands?' var spørsmålet, han prøvde 'no' mange ganger og valgte mange typer våpen, til slutt sa han 'yes' og han beseiret dragen Du har helt rett, men det var noe i infoen om Onyxia også om jeg ikke husker feil. GMen sa noe alá 'The trick to beating Onyxia is not her eggs' elns. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Set items er nok trikset for å ta Onyxia osv. Husk at Onyxia er en av de "lettere", ragnaros feks er noe verre Det er snakk om at max levelet skal bli satt til 75 en eller annen gang. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er snakk om at max levelet skal bli satt til 75 en eller annen gang. Kor er det du har hørt det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er nok svært sannsynlig, pressemelding eller ei. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Forumet på WoW siden Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei. Tror de kommer til å makse lvlene litt i de framtidelige utvidelsepakke. (Bare spekulasjoner.) Mvh Birger Lenke til kommentar
McMental Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei. Tror de kommer til å makse lvlene litt i de framtidelige utvidelsepakke. (Bare spekulasjoner.) Mvh Birger kan vel egentlig være ganske sikker på det- beste måten å "lure" folk som har lvl 60 karakterer til å engasjere seg i utvidelser Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det lureste for de som lager spillene hadde vert å lage det så å si umilig å nå topp lvl, så det virkelig hadde vert noe å "sette tenna i". Jeg synes for min del spill blir kjedelige (aner ikke hvorfor) når man ser/hører om noen som har nådd topp lvl... Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det lureste for de som lager spillene hadde vert å lage det så å si umilig å nå topp lvl, så det virkelig hadde vert noe å "sette tenna i". Jeg synes for min del spill blir kjedelige (aner ikke hvorfor) når man ser/hører om noen som har nådd topp lvl... Hvorfor det? Det er ikke som om at spillet slutter ved level 60. Det er snarere da moroa starter. Tenk å sprade rundt som en level 60.. Folk snur seg når dem ser deg, du er kongen! Lenke til kommentar
Testo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 og lvl capen kommer til å øke ettervært Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Selv syntes jeg det er greit med lvl 60 som max Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå