pmarius Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Lurer på om nsoen har opplevd samme problemet som meg. Problemet er å få Mozilla Firefox 1.0 til å åpne en gratis oversettingstjeneste mellom engelsk-norsk på nettet. Hvis jeg klikker på denne linken i Opera eller IE går alt fint. Men i FireFox 1.0 får jeg bare opp en boks fra FF, hvor jeg blir spurt om hvilket program jeg vil bruke til å åpne denne filtypen. Jeg har forsøkt å sette FF som default program for filtypen, men det fungerer ikke - og neste gang skjer det samme igjen. Håper noen av dere som har peiling på FF kan finne ut av dette, irriterende å måtte starte IE hver gang jeg vil ha oversatt en ord fra engelsk til norsk.. Takk for hjelpen Her er linken. Det er norsk tjeneste, tror de heter "Cute" eller noe lignende: http://66.70.46.80:5555/find?lang=NO&dict=...9001;=NO&init=1 Endret 9. desember 2004 av pmarius Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Virker bra her, bare velg å åpne med Firefox. Og det heter Clue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå