Sjøbanan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg sitter her med Ultr@Vnc, og remot control programmet som følgte med windows xp prof. Tingen her er at jeg bare får oppgitt ip i mitt nettverk i huset eks: 192.168.1.100 Hva kan jeg gjøre for og kontrolere pcene over nette? Må jeg inn i ruteren? eller er det andre alternativer. Jeg vil helst ikke røre ruteren Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 www.showip.com viser IP inn til huset ditt, Du må åpne en port i ruteren din, 3389 tror jeg det er, du må også muliggens gjøre noe mer inne routeren også. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (snip)du må også muliggens gjøre noe mer inne routeren også. Du må NATe porten til din maskins IP... Etter du har åpnet porten i FW selvfølgelig. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Pokker, kan ikke fikle med ruteren Det blir det ikke noe remote på meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå