Omar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei Jeg skal snart brenne ut EvoX på en dvd for å boote det på boxen min. Men trenger jeg en dummie fil også? En 3mb fil på en 4gigg plate... vil xboxen lese plata når den er så liten? Ja, boxen er moddet. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg tør ikke svare deg , for ellers så kommer moderator monstret og tar meg! (tror jeg da, er ikke sikker men) Men kan du ikke bare prøve da! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg tør ikke svare deg , for ellers så kommer moderator monstret og tar meg! KOSTE MEG NESTEN LITT NÅ EG SÅ DET (off topic) Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror det skal stå forklaring på evox sin hjemmeiside, husker ikke adressen men den er linket til fra xbox-scene.com! Mener å huske at du ikke trenger noen dummyfil nei hvis du har gjort det rett, det du derimot trenger å gjøre er å restarte (skru av og så på igjen ) xbox-en med cd-en i for at du skal få opp den menyen. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) EvoX er jo ikke ulovelig programvare. Det er 100% Homebrew. Så lenge det er låv til å snakke om chipping av xbox med haxxa M§ bioser må det vel være lov til å snakke om homebrew programmer? Jeg har lest flere toturials, og de nevner ingen dummy fil, men jeg orker liksom ikke å waste mange dvd plater på å prøve meg frem. Men siden det ikke blir nevnt så tipper jeg det funker uten EDIT: Fant ut at man bare trenger dummy fil hvis man skal brenne på CD-RW Endret 9. desember 2004 av Omar Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Yahoo!!! Boota med en gang den Har akkurat tatt backup av C og E nå... Følger toturialen tli punkt og prikke Lenke til kommentar
roolf Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Flott at det funket. Generelt kan man si at siden de fleste xboxer ikke har problem med DVD er dummy-filer på DVD overflødig. Dersom xboxen er kresen på CD-r/RW kan det derimot være en idé å skrive en dummy-fil innerst på cden og programmet ytterst. Da vil mulighetene for en vellykket lesing av platen ofte øke. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Xboxen min har ingen problemer med DVD-R hvertfall. Når den var original leste den fint brente DVD filmer som var brent på DVD-R. Har ikke testet +R men funker sikkert like fint det Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Offtopic, men hva i alle dager menes med en dummy-fil? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Det programmet som brennes ut er på 3 mb eller noe slikt. Derfor hender det at man må ha en hvilken som helst fil som tar noen hundre megabyte for at xboxen/andre greier leser cden. Denne filen kalles en dummy fil. Fila kan f.eks hete Dummy.fil eller Dummy.dll Bare den tar noen hundre mb i dette tilfellet. Endret 10. desember 2004 av Omar Lenke til kommentar
roolf Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Offtopic, men hva i alle dager menes med en dummy-fil? Dummy-fil er en "tom" fil som ikke inneholder data som skal brukes. Man brenner den først til CDen slik at den legger seg innerst på plata (dvs. på det området som de fleste xboxer har størst problemer med å lese). Deretter brenner man nytteprogrammet. Noen ganger hjelper denne metoden for å få xboxen til å lese CD-r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå