fjotten Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) fjotten: Kan du ikke utdype og utdumme deg litt? Hva mener du gprs? Det er du som er humanetiker. LOL! Endret 15. desember 2004 av fjotten Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du er fullstendig klar over hva jeg mener. Jeg lurte på om du kunne utdype det forrige innlegget ditt, med sånt som du vet... begrunnelser og slikt. Som vanlig var innlegget ditt bare et utspill med lite substans og ingen begrunnelse. Så, en begrunnelse/utdypelse hadde vært fint. Men kjenner vi deg rett, kommer det aldri. Troll gjør som kjent lite annet enn nettopp å trolle... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Troll gjør som kjent lite annet enn nettopp å trolle... Troll har som regel heller ikke noe liv siden de bruker massevis av tid på å komme med fjas og tull bare for å irritere på seg andre... Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hehe, hvem er det som troller her? Det er dem som beskylder alle som er uenig med dem, for å trolle. Et velkjent fenomen på nettet, og spesielt innenfor sære og trangsynte emner som linuxforumet. Stiller man der et kritisk spørsmål er man automatisk et troll. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Vi avventer fortsatt en utdypning av det innlegget jeg ba deg utdype. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kanskje du bør utdype det du sa? Du er ikke sann. Et tips; trekk nisselua ennå litt lenger ned. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 OK. Det var det. Det er tydelig at denne delen av forumet har falt til trollene. Akk. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Når tråden går over til å diskutere de som diskuterer er det på tide å stenge. (Og sånn i forbifarten så er ikke akkurat tittelen på tråden noe skoleksempel på et "beskrivende emnefelt") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg