FpsStu Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har ikke missa ballen en eneste gang... Er jo bare: høyre, venstre, høyre, venstre, høyre, etc... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har ikke missa ballen en eneste gang... Er jo bare: høyre, venstre, høyre, venstre, høyre, etc... Ja men hvis en ikke nikonsentrerer seg så er kan det være vanskelig! Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Pft. Alt for enkelt. Men nå er jeg mester i denne type oppgaver da. Må innrømme at jeg ble distraert av puppene som plutselig dukket opp. :rødme: Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 For enkelt Bomma vel første gangen, that's it. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har provd 15 ganger na enda ikke klart det Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fy flate, når hu bøyde seg ned hadde jeg lyst til å ta en hånd jager ja! å la det gå på titsene hennes Alltid hatt lyst til Lenke til kommentar
kan ikke no om pc Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Piece of cake. "Du har god konsentrasjon". Ser ikke helt den store avtalen med to fettklumper, egentlig. hmmm... å din seksualitet? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Klarte riktig på første, men måtte bare gjette. mista litt konsentrasjonen av en merkelig grunn! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Piece of cake. "Du har god konsentrasjon". Ser ikke helt den store avtalen med to fettklumper, egentlig. hmmm... å din seksualitet? Han er homo fordi han klarte den lette greia der.. Hvem klarer den ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå