Fasces Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 For lett. Pløyet gjennom HELE babe-thread'en i løpet av to dager (137 sider da), så det ble for lett. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg får den fortsatt ikke til =/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du har god konsentrasjon = Du er homofil. Sorry gutter, it's the truth. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du har god konsentrasjon = Du er homofil. Sorry gutter, it's the truth. Jaha, rart at jeg er homofil når jeg har dame. Virkelig noe å bryne seg over. Blir da vitterlig ikke homofil fordi man er høyerestående enn "slike streightinger" som deg (orverdreven generalisering :!: ) når det gjelder konsentrasjon. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 nos problemos. men hvem er hun dama?, ser henne igjen på .gif bilder som den bare at hun gjør andre ting overalt på nettet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du har god konsentrasjon = Du er homofil. Sorry gutter, it's the truth. Jaha, rart at jeg er homofil når jeg har dame. Virkelig noe å bryne seg over. Blir da vitterlig ikke homofil fordi man er høyerestående enn "slike streightinger" som deg (orverdreven generalisering :!: ) når det gjelder konsentrasjon. Jeg tror vi alle sammen vet at du er sammen med damen for å skjule din legning. Det er ikke flaut å være homofil, bare kom ut av skapet. Vi lover å støtte deg hele veien. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du har god konsentrasjon = Du er homofil. Sorry gutter, it's the truth. Jaha, rart at jeg er homofil når jeg har dame. Virkelig noe å bryne seg over. Blir da vitterlig ikke homofil fordi man er høyerestående enn "slike streightinger" som deg (orverdreven generalisering :!: ) når det gjelder konsentrasjon. Jeg tror vi alle sammen vet at du er sammen med damen for å skjule din legning. Det er ikke flaut å være homofil, bare kom ut av skapet. Vi lover å støtte deg hele veien. Er faktisk imot homoseksualitet, men det var ikke det som var poenget mitt. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det var det ikke så vanskelig? Gikk glatt på første forsøk. Men hvis du ikke klarer det, begynner hu i en ny stilling Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Klarte den på første. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Haha, fags hele gjengen. LOLz Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du har god konsentrasjon = Du er homofil. Sorry gutter, it's the truth. Jaha, rart at jeg er homofil når jeg har dame. Virkelig noe å bryne seg over. Blir da vitterlig ikke homofil fordi man er høyerestående enn "slike streightinger" som deg (orverdreven generalisering :!: ) når det gjelder konsentrasjon. Jeg tror vi alle sammen vet at du er sammen med damen for å skjule din legning. Det er ikke flaut å være homofil, bare kom ut av skapet. Vi lover å støtte deg hele veien. Er faktisk imot homoseksualitet, men det var ikke det som var poenget mitt. Ahh, enda noe å gjemme seg bak. "Jeg er imot homofile, derfor kan jeg ikke være det" Ikke vær redd! Vi skal ikke dømme deg! Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg greide det på den fjerde jeg.... så bare nedover... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Bare to forskjellige "visninger" Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Bare to forskjellige "visninger" Klarte den tilslutt Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Klarte den på 3.forsøk. Den bytter jo mellom høyre og venstre hele tiden uansett, så det var ikke SÅ vanskelig etterhvert Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Klarte det den første og tredje gangen =) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bomma to ganger først, hva kan være grunnen til det i second that Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ikke noe problem det der, hvis du absolutt skal se på hun dama så ligger hun her Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tok den på 3 forsøk, men jeg må si jeg ble litt distrahert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå