mikaelt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Glimrende kamp i går av Liverpool. Denne kampen er et bevis på at du taper på å være defensiv og usportslig. Grekere spiller et råttent spill som egentlig ikke hører hjemme på en fotballbane. Heldigvis har Liverpool Steven Gerrard som har den råeste skuddfoten jeg noen gang har sett!! Milan Baros skuffet meg though! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bombe at et lag som er videre med 0-1, 1-1, 2-1 er defensiv? Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Den skjønte jeg ikke helt... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Et lag som er videre med hvordan resultat står spiller jo stort sett alltid defensivt. At en miniputt som olympiakos skal storme fremover og presse liverpool i en slik situasjon er lite sannsynlig. At de var usportslig kan man jo diskutere, men spanske/portogisiske lag er mye verre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå