Gå til innhold

Dell offers dual Xeon server for £99

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Det eneste aberet er at den er rettet mot bedrifter, man må ha et organisasjonsnummer for å bestille.

Tittelen er gjerne litt misvisende.. "dual Xeon server" tolker jeg som server med 2 prosessorer installert. Den leveres med én, men har plass til to.

Men, uansett, det er et knakende bra tilbud, og jeg kommer definitivt til å kjøpe meg en.

Lenke til kommentar

En trenger ikke organisasjonsnummer for å bestille denne. Har akkurat bestilt en selv privat. Det er bare å ringe inn til Dell og snakke med en selger. Basiskonfigurasjon inkl mva, frakt kommer på ca 2500kr. Inneholder da Xeon 2.4ghz, 256mb ECC DDR ram, 80gb disk, mus, tastatur og CD rom. HK har plass til opptil 4gb ram, 2 CPU's og har innebygd SCSI kontroller. :D

-Cefwyn-

Lenke til kommentar

Er dette seriøst eller? Linken i artikkelen linker til en side som er lik som skjermbildet, bortsett fra at det ikke står noe info om pris/bestilling.

Finnes det en måte å få bestilt over web? Og fungerer det i det hele tatt å bestille fra utlandet? (med tanke på at de har norsk avdeling?)

Edit: Utsolgt ja :realmad:

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...