Boralis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det må vel være billig . Dell is selling a dual Xeon server for less than £100 http://www.theinquirer.net/?article=20137 Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er det helt kalrt, sjekk posten litt lenger ned på siden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jepp. Det eneste aberet er at den er rettet mot bedrifter, man må ha et organisasjonsnummer for å bestille. Tittelen er gjerne litt misvisende.. "dual Xeon server" tolker jeg som server med 2 prosessorer installert. Den leveres med én, men har plass til to. Men, uansett, det er et knakende bra tilbud, og jeg kommer definitivt til å kjøpe meg en. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hmmm... tror kanskje jeg skal kjøpe en slik... har div. avtaler med dell, har også ett org.nummer jeg kan bruke... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 hmm , organisasjonsnummer har jeg jo så det blir ikke noe problem Lenke til kommentar
Cefwyn Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 En trenger ikke organisasjonsnummer for å bestille denne. Har akkurat bestilt en selv privat. Det er bare å ringe inn til Dell og snakke med en selger. Basiskonfigurasjon inkl mva, frakt kommer på ca 2500kr. Inneholder da Xeon 2.4ghz, 256mb ECC DDR ram, 80gb disk, mus, tastatur og CD rom. HK har plass til opptil 4gb ram, 2 CPU's og har innebygd SCSI kontroller. -Cefwyn- Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvor lenge har dell-telefonene åpne? Ringer og bestiller når jeg kommer fra jobben tipper jeg Har vel ikke noe behov for den, men man kan ikke la et slikt tilbud glippe vekk Lenke til kommentar
melsom Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva faen? Er det utsolgt? Skulle jo akkurat til og bestille en .. dritt... :S Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Flax jeg bestilte 2 av dem, tror de skal smeltes litt isammen til 1 dual xeon 2.4 server. Men tar vel ukesvis å få dem. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Er dette seriøst eller? Linken i artikkelen linker til en side som er lik som skjermbildet, bortsett fra at det ikke står noe info om pris/bestilling. Finnes det en måte å få bestilt over web? Og fungerer det i det hele tatt å bestille fra utlandet? (med tanke på at de har norsk avdeling?) Edit: Utsolgt ja Endret 10. desember 2004 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå