antevalante Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Skal kjøpe nytt minekort til 6230 men vet ikke hvilket. Har søkt på forumet men det er masse motstridene innlegg. Har veldig lyst på et 256mb kort, med rask acsess/read memory, men det står ikke på webshopene eller hjemmesidene til produsentene. Noen som vet hvilket 256 kort til 6230 er best? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 N6230 støtter kun MMC minnekort, og ikke RS-MMC som noen påstår her på forumet. Hastigheten vet jeg ikke no særlig om, men jeg regner med at det er samma hastighet som den medfølgte minnekort på 32 mb Lenke til kommentar
yeahdude Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Såklart støtter N6230 RSMMC!! Det eneste man trenger er en adapter som man ofte får med det lille minnekortet. Man bare setter det på, og vips er det jammen meg ikke blitt et MMC-kort... Derimot er ingen vits i å kjøpe et RSMMC kort hvis telefonen din støtter MMC, da RSMMC-kort er mye dyrere enn et MMC-kort. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Såklart støtter N6230 RSMMC!! Det eneste man trenger er en adapter som man ofte får med det lille minnekortet. Man bare setter det på, og vips er det jammen meg ikke blitt et MMC-kort... Derimot er ingen vits i å kjøpe et RSMMC kort hvis telefonen din støtter MMC, da RS-MMC-kort er mye dyrere enn et MMC-kort. Netopp derfor jeg anbefalte MMC Adapter til å bruke RS-MMC er no tull til N6230 når du har støtte til vanlig MMC. RS-MMC har lavere overføringshastighet også er den også dyrere enn vanlig MMC så det er opp til deg hva du velger Endret 9. desember 2004 av kvakkster Lenke til kommentar
antevalante Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) ok... takk får svar, men det var ikke det jeg lurte på... men lista fra JOB forklarte d meste! thanx Endret 15. desember 2004 av antevalante Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Read/Write hastigheten har ingen ting å si når man snakker om så små filer som 6230'en behandler. Kjøp deg et rimelig Kingston MMC-kort eller liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå