RaW_DeNiM Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hva er forskjellen? er PE no bedre? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 riktig! men man kan kjøpe et x800xt og klokke opp til x800xt pe da. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det ville jeg heller gjort. XT er dyr nok som det er. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Det ville jeg heller gjort. XT er dyr nok som det er. oki... thanks for svar alle sammen Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) er det mulig å klokke x800 pro vivo til xt pe? Flashe var egentlig det jeg mente.. Endret 9. desember 2004 av Lord Hassan Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 er det mulig å klokke x800 pro vivo til xt pe? Flashe var egentlig det jeg mente.. Det er mulig så lenge det er vivo Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er en stor sjanse for at man kan gjøre det med VIVO-kortene (altså, det finnes ingen garantier), men det lar seg også gjøre på noen av de vanlige Pro-kortene. Ved hjelp av hard-modding da... Les om det her. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 PE har 4% høyere klokkefrekvens på kjernen og 12% på minnet. Lenke til kommentar
roglia Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Går fint å klokke opp kortet, men anbefaler deg å kjøpe "Arctic Cooling VGA Silencer ATI 4 VGA Kjøler (ATI X800)" og bruke ATITool for å klokke det opp. kan for eksempel laste det ned fra denne linken. http://www.techpowerup.com/atitool/downloads.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå