Lættis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg vurderer å kjøpe denne. Thermaltake Purepower Butterfly 480W W0019 Strømforsyning Er det noen som har noen erfaringer med den. Er det en god PSU? Er den fremtidsrettet? Jeg skal bruke mye gamle deler i maskinen fram til sommern. Da skal jeg oppgradere til noe bedre, men jeg trenger en PSU nå. Jeg skal kjøpe dette kabinettet og tenkte at de vil passe godt sammen. Thermaltake SViking MidiTower Sort LCD Panel (Uten Strømforsyning) Jeg bestiller en del ting fra Komplett så hvis noen har noen andre anbefalinger av PSUer fra utvalget på Komplett så kom med de. Endret 9. desember 2004 av Lættis Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg vurderer å kjøpe denne. Thermaltake Purepower Butterfly 480W W0019 Strømforsyning Er det noen som har noen erfaringer med den. Er det en god PSU? Er den fremtidsrettet? Jeg skal bruke mye gamle deler i maskinen fram til sommern. Da skal jeg oppgradere til noe bedre, men jeg trenger en PSU nå. Jeg skal kjøpe dette kabinettet og tenkte at de vil passe godt sammen. Thermaltake SViking MidiTower Sort LCD Panel (Uten Strømforsyning) Jeg bestiller en del ting fra Komplett så hvis noen har noen andre anbefalinger av PSUer fra utvalget på Komplett så kom med de. har den der selv og den yter det den skal... litt fancy md 7 forskjellige leds som skifter sakte.. men nok om det.. det er en psu som gjør sitt. aldri hatt no trøbbel med den jeg iallefall Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Hva synes du om støynivået på den? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva synes du om støynivået på den? jeg hører den ikke... da jeg har vannkjøling så bråker pcen fint lite. så psuen er rimelig stillegående Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Er det 20 eller 24 pins kontakt til hovedkortet? Følger det med en overgang? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er det 20 eller 24 pins kontakt til hovedkortet?Følger det med en overgang? godt spørsmål... aner ikke... nope ingen overgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå