Selvaag Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Spørsmålet mitt er da om det er verdt det? Er dette en bra skjerm? Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du kan jo sjekke de omtrent 20 andre postene om den skjermen så ser du fort at de fleste er enig om at den er bra. Er forresten "best i test" på pcworld og dinside også. Koster vanligvis 3450,- på netshop Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Lurer på en ting om dagens julekalender tilbud, det følger ikke med DVI kabel, men en VGA kabel. Vil noen forklare forskjellen? Får jeg bedre bilde av DVI'kabel? Hvordan er bildet med VGA kabelen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Lurer på en ting om dagens julekalender tilbud, det følger ikke med DVI kabel, men en VGA kabel. Vil noen forklare forskjellen? Får jeg bedre bilde av DVI'kabel? Hvordan er bildet med VGA kabelen? DVI sender signalene digitalt mot VGA sine analoge. Med VGA må du stille inn mye mer på skjermen selv, ved DVI-tilkobling er det meste automatisk. DVI er en fordel, bedre farger tror jeg og raskere overføring av signaler. 1770NX uten DVI er teit, imo. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hehe enig der.. men hvis du ikke ønsker å legge ut 300 kr. ekstra for en DVI-kabel så holder VGA lenge vil jeg tro.. men det er vel sånn at hvis man først har hatt DVI, så har man blitt avhengig Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Skjermen er nå bestilt med DVI kabel Endret 9. desember 2004 av NiwT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå