knutby Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Haha, tror det er sjelden jeg har ledd så fært når jeg har kikka på musikkvideoer. Til de som ikke har sett den, skaff den og se på det sykeste jeg har sett edit: ikke worksafe Endret 9. desember 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm, har de fleste videoene, men den har jeg ikke fått tak i. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hehe, bra sceneshow på den da. Kjenner en som så de på quarten, han fikk det "vannet" på seg. Men det slår ikke the cumshots på quarten syntes jeg... (I was there , 10 m ifra..) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 hehe, bra sceneshow på den da. Kjenner en som så de på quarten, han fikk det "vannet" på seg. Men det slår ikke the cumshots på quarten syntes jeg... (I was there , 10 m ifra..) Greit, men det skjer ikke hver gang:P Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 noe som er en av grunnene til at det er så bra... Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hahaha... har den videoen. Sykt... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 kan noen forklare meg hva som skjer? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg finner bare live videoen. Og den er kul den da. Men sangen er fet da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er live-videoen han mener. Det finnes ikke noe musikkvideo av Büch Dich. Men den live videoen er syk nok den: Vokalist Till Lindemann "voldtar" keyboardist Christian Lorenz! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 haha, så det nå faen kor mye liter han skulle sprute da ^^ Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Den finnes på DVD, f.eks. Family Values Tour '98. Mye fet musikk her for en billig penge, og absolutt verdt å eie! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 De hadde vel med Bück Dich på Live Aus Berlin-konserten i 1999, men den ble klipt vekk for DVD-utgivelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå