Gå til innhold

Noen som har fått bruk for kampsport på gata?

Anbefalte innlegg

Tør jeg spørre hvor gamle slåsskjempene på forumet er?

13-14-15?

espinos, bare en måte å bli enige på.

Jeg skal til trondheim om 3 uker.

De har sikkert ring der du trener, pride-regler, så slipper vi alt blodet, jeg veier 90kg atm. Hvem tror du vinner?

visst du hadde vært så smart å klart å leste det første innlegget i tråden så hadde du nok hvist ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tør jeg spørre hvor gamle slåsskjempene på forumet er?

13-14-15?

espinos, bare en måte å bli enige på.

Jeg skal til trondheim om 3 uker.

De har sikkert ring der du trener, pride-regler, så slipper vi alt blodet, jeg veier 90kg atm. Hvem tror du vinner?

hva faen skal jeg til trondheim å gjøre? visst du kommer til bergen en gang så kan fu heller gi meg en lyd ;) vi får se hvem som vinner..

Lenke til kommentar
visst du hadde vært så smart å klart å leste det første innlegget i tråden så hadde du nok hvist ;)

Fan, sant.

Tenkte på siden du sa du skulle banke LarsP som bor i Trondheim. :wee:

Men skal til Bergen i jula (besøke familie).

Alltid kos med litt trening, så kan du lære litt utenom karaten din også. ;)

Lenke til kommentar
espinos: Ro ned, det var bare et spørsmål.

Forresten, hadde du snakket til meg slikt ute på byen så hadde det vært "et smell - god kveld!".

hva svarte jeg deg frekt med?

LarsP: visst du mener meg så bør du faen passe deg! jeg skal komme bort å skampryle deg! tongue.gif haha. Tuller. jeg er 16 om en måned. hvorfor lurer du? skal du si noe frekt

*host host*

Jeg er utrolig hissig på grøten når jeg er beruset. :)

Lenke til kommentar

Lars, når du er beruset tror du at du har vunnet slåsskampen helt til du våkner opp med to blåveiser og masse folk stående rundt deg. ;)

Edit: Scene tatt fra Karl Johan natt til søndag som var. :p

espinos, will do.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
espinos: Ro ned, det var bare et spørsmål.

Forresten, hadde du snakket til meg slikt ute på byen så hadde det vært "et smell - god kveld!".

hva svarte jeg deg frekt med?

LarsP: visst du mener meg så bør du faen passe deg! jeg skal komme bort å skampryle deg! tongue.gif haha. Tuller. jeg er 16 om en måned. hvorfor lurer du? skal du si noe frekt

*host host*

Jeg er utrolig hissig på grøten når jeg er beruset. :)

Sier haha,hehe og "tongue.gif" deg noe?

Men kan noen svare på spørsmålet mitt?

Lenke til kommentar
jeg har svart deg på ett av spørsmålene dine i et tidliger inlegg.

Nei du svarte på en defensiv måte(:S). Hvor må jeg slå?/Hvordan skal jeg slå for å sette ut en fiende?

ok se en fyr forann deg. Du slå en har vinge.(slag som du henter kraft med fra siden med hjelp av overkroppen. sikt knytteneven mot hakespissen å la slaget gå kjapt og greit og med full styrke. treffer du rett gåt personen ned. det er en effektiv måte, og du unngår tillegg store skader på den uheldige.

Lenke til kommentar

Nei du svarte på en defensiv måte(:S). Hvor må jeg slå?/Hvordan skal jeg slå for å sette ut en fiende?

ok se en fyr forann deg. Du slå en har vinge.(slag som du henter kraft med fra siden med hjelp av overkroppen. sikt knytteneven mot hakespissen å la slaget gå kjapt og greit og med full styrke. treffer du rett gåt personen ned. det er en effektiv måte, og du unngår tillegg store skader på den uheldige.

unngå store skader?? Hva hvis vedkommende går i bakken med hodet først??

Du har ikke kontroll over sånt vet du.

Hodet er den delen på kroppen som du kan få mest omfattende skader som kan bli livsvarige.

Kan i verste fall ende med store hodeskader eller dødsfall. Så tror du bør friske opp teoriene dine litt.

Må isåfall gå etter mage, bein, spark i skrittet....... liknende ting..

Hardt og fort på ømme punkt så du får skremt den som angriper bra.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Dette vil jo resultere i en brukken kjeve vell?

Andre metoder? Spark slag mot innsiden av lår? Lårhøner?

Effektive måter å få dette til?

godt opp med kneet vri sidelengs og bruke hele kroppen i sparket. du må prøve litt i praksis. men kom ovenfra og ned er nøkkelen.

ps: det skal mye til før du brekker en sjeeve.

Lenke til kommentar

unngå store skader?? Hva hvis vedkommende går i bakken med hodet først??

Du har ikke kontroll over sånt vet du.

Hodet er den delen på kroppen som du kan få mest omfattende skader som kan bli livsvarige.

Kan i verste fall ende med store hodeskader eller dødsfall. Så tror du bør friske opp teoriene dine litt.

Må isåfall gå etter mage, bein, spark i skrittet....... liknende ting..

Hardt og fort på ømme punkt så du får skremt den som angriper bra.

han lurte på en måte å slå ned kjamp på men et slag så han var ute. men det som skjer etter slaget kan ingen av oss kontrolere værken du eller vedkomene :p

Lenke til kommentar

Akkurat. Derfor tenke før man bruker teknikken. Skal ikke mye til før du blir bura inne fordi personen som angrep gikk i bakken i hodet først ved ett "uhell".

Hvem tror du får straffen? en som har trent kampsport og forsvart seg. Eller den invalide? Sier seg selv... du sliter...

Lenke til kommentar

det stemmer det du sier, og det skjedde faktisk hær i bergen for en del år tilbake. mannen omkom, i tillegg hadde mannen som stod bak gått rett fort til han og slått til han, uten noen baktanker eller bekjennele til han. et slag det var det. dømt. forsettlig drap. 9år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...