RBW Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 NGT med gratis etablering NextGenTel startet i dag en kampanje for å kuppe flest mulig kunder i tiden før jul. I tillegg lanserer bredbåndsleverandøren et nytt ADSL-produkt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bra tiltak dette, synd at jeg ikke kan få skikkelig nextgentel her. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hehe, 270 er ca det jeg betaler for min charlie som går på 1803/512 Fint med gratis etablering, og nice med oppgradering vist en velger ip. Men lyse er forsatt kongen . Off topic: noen som har merket noe rart med linjene i stavanger orådet i det siste, jeg vet telenor kundere har hatt kluss, jeg har for første gang merket noe snåle ting på mi linje. Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hehe, 270 er ca det jeg betaler for min charlie som går på 1803/512 Betaler 253kr mnd for en mega rask charlie linje jeg Får håpe flere fatter fornuft og velger NGT istedenfor Telenor nå da Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Piss på de gamle kundene og få på noen nye... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ..og så er alle i gang med å fortelle hvor lite de betaler for de mye raskere linjene sine. Slår aldri feil. Hver gang det kommer en annonsering om slikt så er pissekonkurransen i gang på diverse forums - man kan nesten stille klokka etter det. Jeg for min del synes dette er et kjempebra tiltak - spesielt innmeldingsavgiften (også for IP-telefoni). Dette vil nok gjøre det mye enklere å få aksept for IP-telefoni blant folk som ikke er så "tech-savy". Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 150 kbit/s ut og 64 kbit/s inn er jo ein latterlig økning særleg ut er jo nesten ikkjemerkabart.. har nokon av dikka sett på prisene for ip telefoni til ngt? prisene er jo sky høge i forhold til telio eller ip24...latterle Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Grei pris, men jeg synes det er kjipt at ikke flere leverandører kan levere noe uten bindingstid. (Jeg skal bare bo her 3-4 måneder til) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Grei pris, men jeg synes det er kjipt at ikke flere leverandører kan levere noe uten bindingstid. (Jeg skal bare bo her 3-4 måneder til) Hmm... en del leverandører kan tilby ADSL uten binding, men da må du betale halve sjela i etableringsgebyr. ( 1000-2000 spenn for at en nisse fra Bravida skal flippe på en bryter i en telefonsentral?) Lenke til kommentar
Macgyver81 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 150 kbit/s ut og 64 kbit/s inn er jo ein latterlig økning særleg ut er jo nesten ikkjemerkabart.. har nokon av dikka sett på prisene for ip telefoni til ngt? prisene er jo sky høge i forhold til telio eller ip24...latterle Dette er for å kompansere for ip telefoni... ikke for å reklamere for mere båndbredde Lenke til kommentar
Launch Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Wow eller ? heh http://www.catchspeed.no/produkter/privat/index.asp Lenke til kommentar
UAM Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 For min del leverer Blucom det beste tilbudet akkurat nå. Merker at bredbåndskremmerne er på offensiven. De siste 14 dagene har det dukket om en rekke nye selskaper som kan tilby meg anstendige linjer, deriblant Bluecom og NGT. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Piss på de gamle kundene og få på noen nye... Det er søren meg det eneste NGT kan ordentlig.... Har de nå, men flytter over jul! Takk og lov. Aldri mer NGT Utenom det er det bra for de nye kundene å spare den kjipe avgifta Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Wow eller ? heh http://www.catchspeed.no/produkter/privat/index.asp WOW, Det var et skikkelig mottrekk ja. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Wow eller ? heh http://www.catchspeed.no/produkter/privat/index.asp WOW, Det var et skikkelig mottrekk ja. ?? Intet nytt der! Lenke til kommentar
G Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Wow eller ? heh http://www.catchspeed.no/produkter/privat/index.asp Jeg trekker det jeg skrev fordi jeg nå la merke til at fast ip koster 99 kroner måneden, og at det kun er etablering som er gratis. Dette er villedende reklame på forsiden som burde vært meldt fra til forbrukerrådet. Endret 9. desember 2004 av G Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Men hvor blir det av ADSL 2???????? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du bør lære deg å lese G. Ip adresse er gratis i tilbudspakken. Ordinært ikke. Uansett dette tilbudet er gammelt og ikke noen vits å trekke frem her. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Grei pris, men jeg synes det er kjipt at ikke flere leverandører kan levere noe uten bindingstid. (Jeg skal bare bo her 3-4 måneder til) Det trodde jeg også var et problem for en stund tilbake. Men her kommer sannheten: Når du binder deg til et abbonement til bredbånd og så flytter er det levrandøren som er ansvarlig til å fortsette å gi deg bredbåndet. Klarer han ikke det blir bindingstiden opphevet. For du ønsker jo fremdeles abbonementet. Det er ikke du som bryter kontrakten, det er de! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Grei pris, men jeg synes det er kjipt at ikke flere leverandører kan levere noe uten bindingstid. (Jeg skal bare bo her 3-4 måneder til) Det trodde jeg også var et problem for en stund tilbake. Men her kommer sannheten: Når du binder deg til et abbonement til bredbånd og så flytter er det levrandøren som er ansvarlig til å fortsette å gi deg bredbåndet. Klarer han ikke det blir bindingstiden opphevet. For du ønsker jo fremdeles abbonementet. Det er ikke du som bryter kontrakten, det er de! Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå