Gå til innhold

kan noen anbefale meg et lett kabbinett?


Anbefalte innlegg

hei.. er på utskikk etter ett lett kabinett, helst ikke over 5-6 kg.. er dritt lei av å dra med meg 12 kg stål hver gang jeg skal på LAN o.l.

 

kriteriene:

 

- ATX

- Bør helst koste under ett laken.

- Greie termiske egenskaper (skal ha et 939 system inne, men 2x skjermkort)

- Streit og stilrent, ikke masse dilldall..

 

takker for svar :w00t:

 

/bigben

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var så uheldig å kjøpe et Qtec L-MD Silver/Blue en gang. Ble først utrolig overrasket over hvor lett det var, stålplatene er tynne som papir, og det er veldig enkelt (simpelt) oppbygget. Koster drøye 450kr, men strømforsyningen er en bråkebøtte av en 300watt med ekte qtec-kvalitet (=simpel).

 

Skal du virkelig ha noe lett, oppfyller dette kabinettet nettopp det kriteriet. Men om du har andre krav til et kabinett, tviler jeg på at dette vil slå godt an. Jeg går nemlig med planer om å bytte det, mye pga støy fra PSU. Men selve kabinettet er ikke veldig solid, må jeg si...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er jo fint til lan det Qtec kabinettet da. Har et 15 kg chieftec selv og har også lyst på et lett og lite. Så det der går vel fint til lan en gang i blandt? TG f.eks? :)

 

 

edit: dette qtec kabinettet var jo enda billigere. Men det er kanskje litt for dårlig eller?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
edit: dette qtec kabinettet var jo enda billigere. Men det er kanskje litt for dårlig eller?

har d kabbiset selv... d har ikke kjøle egenskaper!!

Ok, men hvordan er det til et lan noen ganger i året? F.eks TG og slikt. Har ikke tenkt å bruke til å overklokke så mye da :p

Lenke til kommentar

Siden vekt er så viktig for deg er et aluminiums kabinett nesten et must, ikke sant?

Lian Li er alle kabinetters konge, og du vil nåkk ikke angre nei!

 

Selv har jeg et Aopen h600b, etter min mening et konge kabinett, ikke spesielt lett, men på LAN spiser og drikker jeg så mye at jeg har godt av mosjonen:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...