neb Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) hei.. er på utskikk etter ett lett kabinett, helst ikke over 5-6 kg.. er dritt lei av å dra med meg 12 kg stål hver gang jeg skal på LAN o.l. kriteriene: - ATX - Bør helst koste under ett laken. - Greie termiske egenskaper (skal ha et 939 system inne, men 2x skjermkort) - Streit og stilrent, ikke masse dilldall.. takker for svar /bigben Endret 9. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 *bump bump* Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Et chiftec kabinett er perfekt til deg, med mindre du bryr deg om at alle andre har det... Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 nei da.. bryr meg lite om det.. har for øyeblikkket et slikt antec kabinett.. noen formening om hvilket chiftec kabbis? takker for svar.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg vil gjerne se et Chieftec-kabinett som veier ned mot 5 kilo... Det har jeg aldri sett før. Dette Lian Li kabinettet kanskje? Kjøp noen små vifter som du fester bak der så blir det sikkert greie termiske egenskaper. Eller kanskje dette Lian Li kabinettet hos Netshop til 750 kr.? Endret 10. desember 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
colakork Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 kikk på dette Sunbeam kabinettet her, har det selv... er utrolig kult kabinett... mange sier at du får dirtlett riper og fettmerker... vel det har ikke jeg sett noe til... (men nå behandler jeg kanskje mine datating litt forsiktigere enn andre og da... kanskje?) er hvertfall et kjempeflott kabinett som ikek veier mye heller... MvH Daniel Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En venn av meg har aluminium utgaven av denne og det var så lett at du kunne sikkert ta det på lillefingeren når det var tomt. Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 en del fine kabbiser her.. likte lian li kabissene! tror ikke sun beam er noe for meg.. Kult er det, men jeg vet at det kommer til å se jævlig ut etter en stund.. er ikke så flink til å passe på tingene mine men men takk anyways! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 chieftec kabinettene veier vel opp imot 15 kg Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Var så uheldig å kjøpe et Qtec L-MD Silver/Blue en gang. Ble først utrolig overrasket over hvor lett det var, stålplatene er tynne som papir, og det er veldig enkelt (simpelt) oppbygget. Koster drøye 450kr, men strømforsyningen er en bråkebøtte av en 300watt med ekte qtec-kvalitet (=simpel). Skal du virkelig ha noe lett, oppfyller dette kabinettet nettopp det kriteriet. Men om du har andre krav til et kabinett, tviler jeg på at dette vil slå godt an. Jeg går nemlig med planer om å bytte det, mye pga støy fra PSU. Men selve kabinettet er ikke veldig solid, må jeg si... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Er jo fint til lan det Qtec kabinettet da. Har et 15 kg chieftec selv og har også lyst på et lett og lite. Så det der går vel fint til lan en gang i blandt? TG f.eks? edit: dette qtec kabinettet var jo enda billigere. Men det er kanskje litt for dårlig eller? Endret 11. desember 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Føss Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 edit: dette qtec kabinettet var jo enda billigere. Men det er kanskje litt for dårlig eller? har d kabbiset selv... d har ikke kjøle egenskaper!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 edit: dette qtec kabinettet var jo enda billigere. Men det er kanskje litt for dårlig eller? har d kabbiset selv... d har ikke kjøle egenskaper!! Ok, men hvordan er det til et lan noen ganger i året? F.eks TG og slikt. Har ikke tenkt å bruke til å overklokke så mye da Lenke til kommentar
neb Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 takker for mange svar! vurderer nå et lian li, og etter hva jeg hører tror jeg ikke jeg kommer til å angre! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Antec Super Lanboy er lett og ser ikkje så verst ut heller Test av Hardware.no Mvh Espen Lenke til kommentar
Thel Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Siden vekt er så viktig for deg er et aluminiums kabinett nesten et must, ikke sant? Lian Li er alle kabinetters konge, og du vil nåkk ikke angre nei! Selv har jeg et Aopen h600b, etter min mening et konge kabinett, ikke spesielt lett, men på LAN spiser og drikker jeg så mye at jeg har godt av mosjonen:D Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hva med thermaltake tzunami? like under tusenlappen pen design og veier i underkant av 6 kilo Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 chieftec kabinettene veier vel opp imot 15 kg Ikke aluminums utgaven. Den veier ca 7kg eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå