snoopg Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) For å oppsummere, så har mine logitec Z680 tatt kvelden, og jeg ser etter ett nytt sett. har sett på logitec z5500 men disse var det visst ikke skruterminaler på(noe jeg helst skulle hatt). Jeg har blitt tipset om at det går an å kjøpe forlengere til logitec-kablene, men har ikke funnet noen som selger slike. Er det noen som kan hjelpe meg å finne et sted som selger forlengere(eller bare lengre kabler) til logitec z5500 eller tipse meg om andre gode surroundhøytalere(helst med dekoder) helst med skruterminaler(ingen nødvendighet visst det går an å kjøpe lange kabler, eller lange kabler følger med.) Endret 9. desember 2004 av snoopg Lenke til kommentar
Naits Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da kan du bare slå fra deg tanken på disse med en gang. De har fastmonterte kabler, så du vil ikke være i stand til å bruke dine egne kabler. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) argh.. noen andre alternativer? ser på komplett at noen sier det går an å kjøpe forlengere til z5500, hvor selger dem de, og hvormye koster de? finner ikke de noen steder. Endret 9. desember 2004 av snoopg Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 De fastmonterte kablene til z-5500 .. Hvor lange er dem ? På mitt Z-680 har jeg 10 meter høytaler kabel per høytaler. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva skjedde med din Z-680 da? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du får z-5500 Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Hva skjedde med din Z-680 da? En kontakt bakpå satelitten som tok kvelden.. forstod det sånn på komplett at de ikke ville fikse det, og at jeg skulle heller få kjøpet hevet(fordi de er ute av produksjon?gudene vet) Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) De fastmonterte kablene til z-5500 .. Hvor lange er dem ? På mitt Z-680 har jeg 10 meter høytaler kabel per høytaler. De som fulgte med Z680 var ikke lange nok til meg, bare for å gi dere en pekepinn.. mine var ikke 10 meter, det kan jeg sverge på. nærmere 5 kanskje? er disse noe å satse på? http://www.klipsch.com/product/product.aspx?cid=712 Endret 9. desember 2004 av snoopg Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) De fastmonterte kablene til z-5500 .. Hvor lange er dem ? På mitt Z-680 har jeg 10 meter høytaler kabel per høytaler. De som fulgte med Z680 var ikke lange nok til meg, bare for å gi dere en pekepinn.. mine var ikke 10 meter, det kan jeg sverge på. nærmere 5 kanskje? er disse noe å satse på? http://www.klipsch.com/product/product.aspx?cid=712 de som fulgte med var veldig korte ja.. jeg kutta opp høytaler kabler selv sjølsagt. Det jeg spurte om hvor lange er de fastmonterte kablene til z-5500 ? Går det eventuelt ann å kjøpe en skjøt til høytaler kablene ? jeg måtte også kjøpe flere kabel skjøt til denne 6 kanal direkte analog kabelen som fulgte med z-680 Endret 9. desember 2004 av spetter Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 er disse noe å satse på? http://www.klipsch.com/product/product.aspx?cid=712 Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 selfølgelig kan du kjøpe logitech z-5500, kablene kan skjøtes så langt du vil med rca kabler fra biltema eller lignende, så lang du bare måtte ønske, billig er det og. Og lyden er det ikke mye å si på En annen ting er jo at du sikkert har reklamasjonsrett på dine gamle z-680 enda?? Har de ikke det produktet lenger vil du jo få et tilsvarende og det må vel bli z-5500 Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 er der rca kabler på z5500? det avgjør jo alt! det settet må jeg ha! joda.. reklamasjon er det seff.. men seriøst.. z5500 er jo billigere!(må få penger igjen da..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå