Zypod Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hei! jeg driver å lager en dos skript som skal lege in en ghost fil atomatisk når jeg velger det i menyen jeg har laget. jeg har moda et win 98 oppstarts disket til å starte ghost.exe legger in .gho fila scriptet sier og ghstwalk skifter navn etter at installen er ferdig... men jeg trenger et skript til som promter meg om hva ghstwalk skal kalle pc'n , helst før ghost.exe får kjørt.... her er skriptet mit: config.sys (menyen) [menu] menuitem=CD1, Aptiva win98. menuitem=CD, dos med cd-rom menudefault=CD,30 menucolor=7,0 [CD] device=himem.sys /testmem:off device=oakcdrom.sys /D:mscd001 device=btdosm.sys device=flashpt.sys device=btcdrom.sys /D:mscd001 device=aspi2dos.sys device=aspi8dos.sys device=aspi4dos.sys device=aspi8u2.sys device=aspicd.sys /D:mscd001 [CD1] device=himem.sys /testmem:off device=oakcdrom.sys /D:mscd001 device=btdosm.sys device=flashpt.sys device=btcdrom.sys /D:mscd001 device=aspi2dos.sys device=aspi8dos.sys device=aspi4dos.sys device=aspi8u2.sys device=aspicd.sys /D:mscd001 call startup.bat startup.bat (ghost og ghstwalk scriptet) d:\img\ghost.exe -clone,mode=pload,src=d:\img\full98.gho:1,dst=1:1 /sure d:\img\ghstwalk.exe /cn=pc01 /sure jeg ønsker at den skal spøre hva cn= skal bli før den begynner å instalere kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 eller for å si det enklere.. trenger et skript som spør meg hva cn= skal være i ghstwalk linja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå