Arsenal_RULES Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei, vi søker noen hyggelige folk, som spiller HALO2 aktivt! Vi spiller desverre kun XBC! Grunnet at alle mine venner pluss meg såklart, har chippet X-box'en! Håper på hyggelige svar ! Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 haha... vil bare si at de fleste spiller halo 2 på live! Det har mye og gjøre med at clan oppsettet på live i halo 2 er utrolig genialt.. PCW etter 1, 2 og 3 så spilller man.. pluss party featuresa. Få deg live og original xbox! hehe... Det er gøy det. Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vel, som du kanskje leste ovenfor, er nok ikke det aktuellt! I og med at vi har chippet xbox'ene! Da må vi kjøpe ny xbox, noe som er lite aktuellt! Håper no allikavel det er noen der ute, som er intresert i å spille XBC! Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg kunne tenkt meg å joine en klan Send en pm, så kan vi jo spille litt, og se om det kan bli noe av det Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Sant som Pesern sier. Flesteparten av av folka som har Halo 2, spiller på Live. Tror dere får problemer med å finne folk. Er det egentlig mange å spille mot på XBC? Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ja. Jeg finner alltid noen å spille mot Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ja. Jeg finner alltid noen å spille mot Tar det da lang tid før du finner noen? Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva er XBC? "XBC" står vel for Xbox Connect om jeg ikke tar helt feil, og det er et program som gjør det mulig og spille på nett med x-boxen uten å ha live abonnemang ved å koble x-box'en til nettet gjennom pc'en. Blir jo ikke det samme som X-box live men det fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå