Lucifer 666 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Lurte på å kjøpe Razoren på netshop. Har idag en MX900 og lurer på om det går at begge er tilkoblet samtidig? Slik at de kan brukes om hverandre, og bytte uten at maskinen må reboote først? Lenke til kommentar
Neme Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det fungerer helt fint. Jeg har to stk installert, mest fordi jeg bruker venstre hånd på musa og den trådløse er bygd for høyre. Har et par stebrødre som snylter på PC'en min Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Takk. Mulig det blir en Razor hos Netshop da siden MX har en tendens til å gå tom for strøm når den ikke blir satt i laderen (sjerpings ) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Haha,, godt argument til å få den musen du EGENTLIG vil ha Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det fungerer kjempefint, det. Hadde en gang 3 muser tilkoblet samme PC. 1 Gammel PS2 over en KVM-Switch 1 Optisk USB, den jeg bruker til vanlig 1 Logitech Cordless Track Man FX Trackerball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå