Pepsi Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er veldig usikker på om jeg skal gå for den eller en T610. Virker ikke som det er så mange som har den. Men, setter pris på de tilbakemeldingene dere måtte ha. Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dersom du ikkje har bruk for blåtann eller Infrarød ville eg gått for Samsung E330. Koster riktignok rundt 400 meir, men kvaliteten på bileta, fotolyset, medfølgende headset og større lagringsplass er vel verdt forskjellen i pris. Lenke til kommentar
klammeform Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ville helt klart gått for E330. Den er liten, hendig og har et lekkert design. Men den er som sagt en del dyrere enn t610. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 jeg så også den E330, najs design men hvordan er den i bruk? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Har forhørt meg litt ang. E330 og den har en del vestentlig ting som jeg ikke liker. -Ikke IrDa -Ikke stor bokstav etter punktum på SMS skriving -Ikke Samsung kvalitet på skjermen Da velger jeg heller en T610 med dårlig skjerm og får BT på kjøpet. BT brukes nesten hver dag, så det er ett must for min del. Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 BT brukes nesten hver dag, så det er ett must for min del. Hvorfor vurderte du i det hele tatt E330 da...? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Enig med molna, hvorfor vurdere en telefon uten bluetooth, når det er et krav at den skal ha bluetooth? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 BT brukes nesten hver dag, så det er ett must for min del. Hvorfor vurderte du i det hele tatt E330 da...? Fordi at det i begynnelsen var ment som en god nr.2 telefon. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hva skal man med en nr 2 telefon? Ikke hørt om forsikring? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Foreslår at denne tråden stenges nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå