Boralis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dette betyr vel at det blir slutt på produksjonen av hk for socet A plattformen da , ja ja like greit da XP ikke blir produsert lengre og Sempron er såpass rimelig . Many early Athlon adopters felt betrayed when AMD changed its sockets way too soon for most people's taste. Socket 754 boards are really getting very cheap and make a perfect board for Semprons. AMD plans to move Samprons to socket 754 only by the end of 2005. This will really mean the end of Athlon XP marchitecture as current socket 462, Socket A Semprons are nothing much than renamed Athlon XPs. http://www.theinquirer.net/?article=20107 Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hehe da eier jeg en sjeldenhet da med min Sempron 3000+ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 sempron er jo amds duron dvs billig cpu, så den kommer nok en stund til for socket A tipper jeg den sempron 64'en er jjo bare bortkasta penger da den har jo ikek 64 bit engang og redusert cashe Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hehe da eier jeg en sjeldenhet da med min Sempron 3000+ AMD XP 2500+ Barton Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 AMD XP 2500+ Barton Hehe det er en enda større skjeldenhet, i hvert fall hvis den er uten MP-lås Hadde en sånn jeg og, uten MP-lås, dvs. helt til jeg knuste kjerna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå