Gå til innhold

Unødvendig sensur - take 2

Anbefalte innlegg

Kanskje kategorinazistene til hw.no burde kunne flytte tråder istedet for å stenge dem? :hrm:

Det er for lamt at de stenger gode emner bare fordi kategorien ikke matcher helt. Det er jo ørten kategorier og ved siste forsøk så jeg gjennom alle, men av en eller annen grunn fikk jeg ikke med meg denne! :(

Og takk for utvise en slik uberarroganse ved å ikke gi noe svar og bare stenge tråden ... igjen. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt stenger vi tråder når det kommer fra spammende brukere som skulle vært utestengt... så.

1) hadde du lest retningslinjene så står det ting om det som blir gjort her..

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

man skal ta kontakt med MOD privat, over PM eller epost, eller sende oss en klage på mail.. Ikke her..

Og det bør nesten forklare hvorfor den ble stengt?

Og å kalle oss nazister er ikke direkte bra det heller.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...