cobolt18 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har akkurat kjøpt meg en Sony Ericsson T630. Jeg har noen kule midifiler liggende på harddisken min, og lurer på hvordan jeg kan overføre dem til mobilen? Må de lastes opp et sted for så å kunne lastes ned via Wap? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kjøp deg et blåtann adapter til å overføre mellom dataen og mobilen Masse adapter'e Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Noen som har sett en instruksjonsbok for dummies ang. bluetooth. har SE K700i Har kommet meg inn på Mobile Networking wizard og innstalert "Sony Ericsson K700 Bluetooth Modem", men hva skal eg gjøre no? Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 du kan kjøpe blueethe eller ir også bare overføre det via det.....men er jo mulig å legge det ut på nettet også laste det ned også....men det første er det enkleste Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det billigste alternativet er jo å bruke en nettside som lar deg laste opp filer fra maskinen og ned fra telefonen. Zedge er en ypperlig side som lar deg gjøre dette gratis, eneste du betaler for er prisen operatøren tar for å la deg laste ned filene. ellers er bluetooth/ir raskere og enklere, som sagt over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå