Rockaction Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har fått følgende problem. Jeg har reformart harddisen og installert winxp pro på nytt. Jeg får bekskjed om å installere driver til network controller. Driveren til mitt realtek netverkskort blir installert greit, men ikke network controlleren Noen som vet hvor jeg finner driveren til Network controlleren er det på realtek sine sider eller på hovedkort produsent soltek sine sider ? eller et helt annet sted ? pt kommer jeg ikke på internet pga av dette. Hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det kommer an på hvilden drive du mangler.. det kan vere firewire eller no. last ned driverene til hk.. Sikkert en "pakke" som inneholder alle hk drivere.. Tror firewire dukker opp som network controller.. Lenke til kommentar
Rockaction Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Har soundblaster audigy lydkort og får ingen feilmelding på det kortet som har firewire port. Eneste gule ! i device manageren er på networkcontrolleren. Skal prøve å laste hk drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå