girenloland Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Funker dette? Noen som har det? Tenkte kansje å kjøpe dette..... Noen som vet om det er noen testet på dette? http://www.psdata.no/ps.asp?it=108515&mlevel=070400 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Luftkjølt TEC? Vet ikke mye om denne, men slikt er jeg skeptisk til. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Luftkjølt TEC? Vet ikke mye om denne, men slikt er jeg skeptisk til. Det er ikke snakk om en ekstremkjøler. Det kjøler bare hakket bedre enn en vanlig luftkjøler med forholdet kjøling/lyd er visstnok bedre enn på en vanlig luftkjøler, men hvor mye det er snakk om og om det er verdt 800kr ander jeg ikke Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 tror heller du burde se på microplex jeg. 800 hørtes veldig dyrt ut for for noe som iokke så så veldig bra ut. cpu kjøleren så ut som volcano 11 og den er ikke så bra lenger. og skjermkortkjøleren er neppe så bra som en ati silencer Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 tror heller du burde se på microplex jeg. 800 hørtes veldig dyrt ut for for noe som iokke så så veldig bra ut. cpu kjøleren så ut som volcano 11 og den er ikke så bra lenger. og skjermkortkjøleren er neppe så bra som en ati silencer Det er ikke en cpu og en skjermkortkjøler. Det er en TEC (Thermo Electric Cooler) aka peltier, og en svak sådan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå