Gå til innhold

Brennhett tilbud fra Dell kun i dag!

ivarhoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dell tilbud torsdag 9.desember

Inspiron 510m kr 8490,-

Inspiron 5160 kr 9190,-

Pris inkl. mva og frakt.

Begge har bl.a. 60GB, 512MB og 15"XGA.

Den første er satt ned ca 3000,- i forhold til vanlig nettpris.

Den andre har jeg ikke sjekket.

Er dette to BRA tilbud ut fra prisen?

Eller er det utgående modeller?

Noen andre maskiner som konkurerer på pris med samme spec.?

De er begge greie tilbud. Inspiron 510m vil jeg si er den maskinen du må se på. Den er bygget over Intel® Pentium® M prosessor og gir bedre ytelsesforhold iforhold til støy og batterilevetid.

Det er forøvrig ikke noe galt med Dell i seg selv. Det kan ofte være greit å høre på folk som faktisk har hatt Dell selv og prøvd dem fremfor script-kiddes på et forum som aldri har sett en Dell og skriver "Dell is Hell" fordi de har sett det på et forum.

Lenke til kommentar

Jeg tror, hvis du skulle gå for en av dell maskinene der (noe jeg ikke anbefaler).

Så ville jeg nok ha trådd til med 3 års garanti + eventuellt henteservice.

Det er alltid noe som går galt med en bærbar og særlig da Dell sine laptoper, trist men sånn er det.

Med garanti kommer prisen opp gjerne endel mer enn uten.

Lenke til kommentar

Dere som tror Dell er så ræva er jo ignoranter!

De leverer ett produkt som man kan klage så mye en vil på, og som en faktisk kan stole på...

Om enkelte her ikke liker Dell, er det opptil den enkelte, men ikke kast dritt etter oss som eier dell-maksiner, eller Dell selv...

Det blir på nivå med fetteren min på 4 :p

Har snart sett meg godt lei på folk mot Dell...

Selv har jeg en Dell 8300 maskin, som har for dårlig lufting inni kabinettet, og masse annet skit, men om noe til formodning skulle gå i stykker, så er Dell der med ny skjerm/skjermkort/cpu/hovedkort, og ellers hva det enn måtte være...

Maskinen min kosta 17 000 for 1,5 år siden, men har kosta Dell bortimot 40-45 000 spenn bare pga skjermer, grafikkort o.l.

Jeg sier det igjen, folk som sier Dell er dritt, er bare ignoranter...

BTW: Okay? Om du og dama di kjøpte en Dell Dimension 2400

og ikke fikk med dere at den ikke har agp-spor, så er det leit, men alikevel din skyld...

Endret av Arnulf Hitchler
Lenke til kommentar
Du får ikke bare en "pc", du får en dell

Kunne ikke vært mer enig, du får ikke en vanlig pc, du får en dell, og det er ikke positivt!

Ok. Som hva? Har selv en Dell 4600 i huset. Ikke noen problemer med den. Faktisk rimelig god service fra dell sin side også. Så liker vi kanskje ikke den overdimensjonerte programvare pakken med masse crap som Dell skal putte på deg, men prøv å kom med noe konkret om du ikke liker dem. Men ikke i denne posten!

OT: Pentium M maskinen var ikke dum. Specs'messig er den en helt annen maskin enn du finner hos Elkjøp osv når de reklamer for bærbare i den prisklassen. Den er billig, og er tross alt en Centrino maskin. Litt synd de har klart å rote inn Intel sin grafikkløsning på den, men ingen gamer kjøper seg lap til 8k heller. Helt grei til den prisen!

Lenke til kommentar
Du får ikke bare en "pc", du får en dell

Kunne ikke vært mer enig, du får ikke en vanlig pc, du får en dell, og det er ikke positivt!

Noe mer tåpelig er det lenge siden jeg har hørt. Ikke et argument en gang, bare et oppgulp av noe tull fra en som tydeligvis ikke har greie på hva han snakker om

Lenke til kommentar

Har selv en Inspiron 500m og jeg må si at maskinen er veldig bra (500m er så og si identisk med 510m). Det som derimot IKKE er noe bra, det er Dell sine priser for oppgradering og spesielt teknisk support.

Teknisk hos Dell kan fort bli et mareritt om du er uheldig. Jeg har hatt min siste Dell for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...