MP3_norge Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei! Lurte på om det er mulig å stappe 2 harddisker inn i en ordinær barebone-kabinett fra Shuttle (f.eks denne: Shuttle SN45GV2 Barebone PC Socket A nForce2 Ultra400, Lyd, AGP, IEEE1394, US , http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300518&cks=PRL). Ser at den har 2 3,5" plasser tilgjengelig, men den ene må mates gjennom fronten. Kan dekslet lukkes igjen? Har tenkt å bruke en s-ata kontroller for å ha hd nr 2. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 På min shuttle (SB61G2) er det mulig. Da mister jeg mulighet for diskettstasjon, og jeg vil få en høyere varmeutvikling. Lenke til kommentar
MP3_norge Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Er varmen et problem? Vil ha en stillest mulig PC.... Kan den medfølgende PSU byttes ut med en mer stillegående? Takk for svar. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har 2 hdd i min shuttle SN45Gv2 hadde også det i den forrige jeg hadde SN45G og er ikke noe direkte stort problem. Psu får du nok bytte ut viften(e) i det er enkleste måten å få den mere stille på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå