Uin Viel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vi har prosjekt på skolen om yrkesvalg, jeg valgt å ha om web design. Jeg lurer på følgende: - Hva slags utdannelse lønner seg? Trenger du noen? - Noen kurs dere kan anbefale? - Er det noe mer dere syns jeg bør ta med? Takker for tips Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Tror denne sida (fucked i oppløsninger høyere enn 1024x768) kan hjelpe deg litt. Den handler om yrket mediegrafiker, som går ut på mye av det samme. Andre linker som er verdt et klikk: Medieungdom.no Utdanning.no Kunsthøgskolen i Bergen Endret 9. desember 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 HiG har Mediedesign. Noroff har Multimedia Systems, og andre grafiske utdanninger. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Takker Dunestar og Marvil Et spørsmål til, lønner det seg å gå Medier og kommunikasjon? edit: og marvil Endret 9. desember 2004 av mads89 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Om du skal noe innen Media, så er det vel ingen ulempe, for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Denne artikkelen kan også kanskje være til hjelp.. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 takk for hjelpen. dere er utrolige Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå