LtdEdFred Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Heisann Kanskje jeg surrer maks her, men mener å ha lest at 6630 må ha 1.8V sim-kort for å virke. Telenor støtter tydeligvis dette siden flere av dere har den med Telenor abonnement, men hva med andre operatører? Jeg har sett at flere butikker selger den med binding til forskjellige operatører så da kan de vel ikke drite seg ut såpass at de selger telefonen med et simkort som ikke passer... Noen som vet? Lenke til kommentar
palandw Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det er vell rs-mmc minnekortet som skal ha 1.8v. tror ikke det har noe med simkortet å gjøre. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 sant! ikke noe med sim å gjøre. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Then there's no prooooblem!!! Lenke til kommentar
patPost Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Synes også jeg har sett noe med spenningsforskjell på gamle og nye sim-kort.. Tror ikke det har noe spesielt å si for 6630 da, men det kanskje betyr noe for de som fortsatt bruker gamle sim-kort? Noen som veit noe mer om dette? Kanskje jeg bare surrer... Lenke til kommentar
patPost Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) F*** dobbel post -Edit- Tror kanskje det var en post fra TheGizmo i denne http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=323924# tråden som fikk meg til å tenke. -Edit- Endret 10. desember 2004 av patPost Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tror ikke det har noe spesielt å si for 6630 da, men det kanskje betyr noe for de som fortsatt bruker gamle sim-kort? ...eldre SIM kort har f.eks. ikke støtte for "sikker" mobilhandel, så skal du først bruke mobilhandel trenger du ett nytt SIM kort. Kan det tenkes at det samme gjelder Nokia 6630? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå