RBW Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ny SFF-boks fra Biostar SFF-boksene fra Biostar er vel ikke de mest kjente her på berget. Nå kommer imidlertid Biostar med iDEQ 300G, med plass til en Pentium 4 under panseret. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm, den så jo faktisk litt kul ut den greia der. AtW Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Litt vel dyr kanskje? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg likte ikke fargene, men det er nå en smakssak. "Vippemekanismen" var kul, og hvis man kan montere hele greia på 2 (eller 5) minutter, er det imponerende. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvor mye effekt er det PSU'en leverer? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 smart løsning det det, slikt liker vi! men utseende var jeg litt i tvil.. slår kanskje an hos den yngre generasjon. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 den ser sinnsykt kul ut da, tror kanskej jeg skal ha meg en sånn Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Som de andre sier, funky shit med den vippeløsningen. SFF er søte ting. For de som ikke har så voldsomt med HDer etc. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ved første øyekast så det ut som det var en stor transformator i kabinettet !? Jeg tengte; HÆ? strømforsyning med stor gammeldags trafo Men etter ett par-tre sek fant jeg ut at det må være kjøleribba til prosessorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå