Joachim_F Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Privatdetektiven Tex Murphy, fra klassikere som Under a Killing Moon og The Pandora Directive, kan være på vei tilbake. Les artikkelen her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hey, det er en sang av Thrice som heter Under A Killing Moon!!1 omg. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Under a Killing moon og pandora directive var to GENIALE spill. Håper det kommer noen slike framover. Og ennå bedre hadde hadde det vært hvis vi fikk ett nytt spill med Tx Murphy i. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Husker at Under a killing Moon var konge.. Men det tok litt lang tid å loade på min bror sin 486.. Var jo på fire CD'er og spillet var bygget opp på filmsekvenser! Var artig! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Husker Under A Killing Moon! Var ganske ung da jeg først begynte å spille det, men jeg husker såpass at det var et verdig pek&klikk spill! "He'll be back.....Tex, that is..." Lenke til kommentar
boomstiCk Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 de burde absolutt fortsette med tex murphy serien, spillet er så genialt og gjennomført. Vanskelig å si hva jeg liker best med det spillet i og med at det stiller høyt i alle kategorier men må si jeg liker personene i spillet jævlig godt, det oser personlighet av samtlige karakterer og man føler man kjenner dem etter et par samtaler. Hvis du ikke har spilt dette spillet så anbefaler jeg at du kjøper det og spiller det. Lenke til kommentar
F.V Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Slik eg hugser Hugser Under a killing moon er det innen topp 10 favoritter av spel for meg. Iallefall til data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg