Dobbelmoral Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg hovedkort og cpu men tenkte å vente litt med ram. Jeg har en sånn pakke liggende. Det jeg lurte på er om de er raske nok for en AMD64 3200+? Eller må jeg sette ned fsb. Hva er standrard hastigheten på den prossessoren? Takk for alle saklige svar. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 AMD 64 er ikke helt glad i Twinmos. Det er kompabilitets problemer, tror jeg. (Rammen vil kanskje ikke funke bra på AMD64) Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Er det noen brikke du anbefaller da? Som ikke er av det helt dyreste. Aner noe om hvordan Geil fungerer med AMD64? Endret 9. desember 2004 av Dobbelmoral Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Det hjelper om du skriver hvilket hovedkort du har. Prøv Crosair. Endret 9. desember 2004 av Deosl Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Som jeg sa tidligere så har jeg tenkt å kjøpe. Bare lurte på om jeg kan bruke det minnet jeg allerede har eller om jeg må kjøpe nytt. Hadde hvert fint med hovedkort anbefaling også. Jeg må ha agp port på hovedkortet. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Anbefaler denne: MSI K8N NEO Platinum Edition Har fått den selv idag etter MSI K8N NEO fsr kortet mitt tok kvelden.... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Twinmos rammen er rask nok ja, FSBen til CPU følger FSBen til minnebrikka akkurat. Altså er den ingen flaskehals , om du ikke overklokker. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 TwinMOS funker ja, men MSI anbefaler helst Corsair: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117212&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå