int20h Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 nForce5 til våren NVIDIA nForce5, kodenavn C19, rettes mot Pentium 4-plattformen og blir trolig tilgjengelig utpå vårparten neste år. VIA og SiS lager også lignende brikkesett. Les artikkelen her Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg er ikke helt sikker på om jeg er enig i navnegivning her... Burde vært noe annet enn tall som skiller brikkesett for AMD og Intel. Ellers håper jeg at dette setter fart i utviklingen da Nvidia kan få fotfeste hos Intel også og det bør få konkurrentene til å våkne opp Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jaja, sikkert ok, hvor legne pleier det å være mellom nye chipsett sånn ca? Hadde gjerne sett en oppgradert versjon av nforce4 med litt flere pci-ex-lanes og litt fler sata2-utganger. AtW Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Intel-brikkesett fra NVIDIA betyr økt konkurranse både for VIA og SiS. å? ikke Intel altså?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vil det komme noe lignende for AMD64? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vil det komme noe lignende for AMD64? Her er vi våken skjønner jeg Ja...nForce4 SLI for AMD... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg vet om nForce 4, nForce 5 skal ha noen nye ting bla. DDR2, men dette er vel ikke mulig på AMD64??? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 DDR2 vil komme til AMD, men når vet vi ikke. DDR1 holder koken enda. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kan nåværende AMD64-prosessorer bruke DDR2? Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kan nåværende AMD64-prosessorer bruke DDR2? Niks. Den integrerte minne-kontrolleren i Athlon64/Opteron støtter kun DDR1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå