garfunk Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har TwinMOS 3200 pc 400 ram... vet jeg har må ha samme hastigheter og sånn...men må jeg ha samme merke også? f.eks. kan jeg ha crucial brikker eller geil? eller må jeg ha TwinMOS igjen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Helst TwinMOS. Hva er resten av systemet ditt? Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Helst bruke samme merke og samme chipset-type. Bruk en annen Twimnmos pc3200 512mb brikke med samme chipset, hvis du skal kjøre dem i dual, ellers kan det være at de bli ustabil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Mener du selve brikkene når du sier chipset? TwinMOS bruker ikke så mye forskjellig, vel? Man har jo Twister-brikkene og de med Winbond. Tråstarter: bare kjøp standard TwinMOS PC3200. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du må ikke ha Twinmos, men du akn si det slik at det er en fordel om du har det. Da er du ganske så sikker på at systemet vil kjøre uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå