mcgroven Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Se her Valgerd! Grand Theft Auto kan bare gå og legge seg. Velkommen til landet der religion er forbudt, Gud har blitt drept og der helten er en barmfager hedning. Ja, det er ganske sikkert langt mellom hver KrF-velger i Kult: Heretic Kingdoms. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det virker på meg som om at spillet har følgende egenskaper: Fordeler: ......... Ulemper: Kjedelig gameplay. Kjedelig grafikk. Du er ei dame. Du er en dum hedning. Tror ikke jeg kommer til å spille det her i fremtiden.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg syntes det var et veldig bra spill, men det tok meg bare 2 korte dager å runne... Neverwinter Nights tok meg 80 timer, fordelt på flere uker.. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg syntes det var et veldig bra spill, men det tok meg bare 2 korte dager å runne... Neverwinter Nights tok meg 80 timer, fordelt på flere uker.. Det _er_ et godt spill, og 6/10 er ingen svak karakter. Men som du nevner er varigheten et relativt stort problem. Kombinert med flere andre mindre problemer som er nevnt i omtalen, klarer dessverre Kult ikke å nå helt opp. Det er synd, for isometriske rollespill er noe av det beste som finnes om de er virkelig gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg