Vargo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hei jeg har en maskin som bråker en del og jeg har denne i stua. Maskinen står i et hjørne av stua med matboden på andre siden. Det jeg har lyst til å gjøre er å ta boksen og sette den i matboden og ha skjermen osv i stua. Jeg vil også ha dvd spilleren i stua. Tenkte jeg kunne strekke en ide kabel,strøm osv til dvd-rom'en og skru denne fast under pulten. Jeg har trådløst tast/mus så jeg trenger bare en forlenger til dette og en skjermkabel forlenger. Har dere noen tips? Er det noen som har gjort dette før? Bilder worklogs hadde vært bra. Eller vet dere om noen plasser jeg kan lete etter info om dette? Er det vanskelig å ha dvd-rom'en løst? Jeg vil jo ikke ha et svært hull i veggen så jeg tenkte på en rund flatkabel.... men jeg må jo kutte den for å få den igjennom og lodde den på plass virker litt pes. Er det noen andre muligheter??? Mvh Vargo Endret 9. desember 2004 av Vargo Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ekstern cdrom er jo ikke dumt, da er det bare en usb eller firewirekabel du trenger. Men det greisete er vel å støydempe maskinen, hold på viftene så ser du hva som bråker og så tar du å ser om du får tak i en samsung harddisk. Av vfter er skjermkortvifta som oftest den verste, så kommer cpu vifta og til slutt mange kabinettvifter. Er det billig psu kommer den også høyt opp. Viftestyring er en god start. Så er den siste delen harddiskene, det greieste er bare å kjøpe en samsung hvis du har penger, hvis du har mye ram og er sykt avansert og har god peil er ramdisk en grei løsning så lenge du kan ha en cd i når den starter opp med oset (må gjøres ved hver reboot) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du kan nok ikke ha en ide kabel lenger enn 90cm tror jeg.. Men som foreslått.. Kjøp et Usb kabinett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå