Dinsdale Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 På min S700i kan det virke som om at det er begrensinger på hvor store filer jeg kan hente på wap. Et themes på 500 kb er f.eks for stort er beskjed jeg får, og det irriterer, og jeg finner ikke instillinger til å endre dette. Samme gjelder mail. Har prøvd å sende store filer, men mobilen finner ikke mailene, og da tror jeg at mobilen ikke registrerer store filer. En annen ting er at hvis jeg sender et spill via mail, og mobilen spør om å lagre, blir ikke jar-filen lagret på spill/moro, men på annet, og der kan jeg bare slette den eller sende den videre. Enda et problem er at S700i bruker en kodek på filmer en selv lager som ingen andre gjør. Det betyr at jeg ikke for sendt filmer til Nokia, ikke engang Symbian-modeller. De får sendt til meg. Hvis jeg lager en film, sender denne til en 6230 eller 6630, funker ikke denne filmen. Noen som vet? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kan være WAP-gateway'en hos operatøren din som har en grense (endel har grenser på 256Kb, 512Kb osv). Prøv å last ned via HTTP istedet for WAP, hvis S700 har den muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå