EivindO Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 heisann Jeg har problem når det gjelder utskrift av e-post, jeg vil gjerne ha med hele eposten slik jeg ser den på skjermen. Felt som [Til] [Kopi] [Emne] og selve teksten blir med i utskriften, men [Vedlegg] uteblir... Jeg har prøvd meg fram i innstillingene i Outlook, men kommer ikke fram til noe fornuftig. Noen som har innspill om hvordan dette gjøres? Windows XP SP-2 og Office XP-SP2 Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva med å ta et screenshot av hele ved vinduet med PrtScn-knappen, og så skrive ut dette? Det var bare en tanke, kan godt hende det fins lurere måter å gjøre det på.... Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Hva med å ta et screenshot av hele ved vinduet med PrtScn-knappen, og så skrive ut dette? Det var bare en tanke, kan godt hende det fins lurere måter å gjøre det på.... joa, det går sikkert, men det skal vel være mulig? Fungerer fint i Office 2000... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå