Manx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kan noen forklare meg hvorfor Phil hatet Dimebag så sinnsykt? han sa det i siste intervju i Metal Hammer, og btw har noen en link til det intervjuet? Står litt her... http://www.dagbladet.no/kultur/2004/12/09/417084.html Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Tribute to Dimebag en tidlig Tribute sang fra Musician forums. Endret 10. desember 2004 av nord Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Tribute to Pantera en tidlig Tribute sang fra Musician forums. Hvem spiller? EDIT: For en elendig lydkvalitet Endret 10. desember 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tribute to Pantera en tidlig Tribute sang fra Musician forums. Hvem spiller? EDIT: For en elendig lydkvalitet aner ikke...en tilfeldig "John Doe" fra gitar forumet, var tributes der inne som var bedre. Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg er så sint på han som skøyt. Det var Anselmo han skulle tatt! Jævelen startet med Herion igjen, så han syntes dermed at Pantera ikke var tøft nok for han lenger. Så han sluttet. Det svinet! Phil prioriterte sideprosjekene sine;Down og Superjoint Ritual. derfor ble Pantera "lagt på is" Faen, hvorfor kunne ikke den idioten kverka Britney eller noe annet søppel?? håper han blir voldtatt med svære kaktuser i helvete.. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Digga meg at han som skjøt "Dimebag", ble skutt av politiet i hue med rifle!!! BREEEEN I H****** J**** MORDER!!! Endret 10. desember 2004 av FiSkEN FliPP Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nå bør ikke folk glemme at 3 andre også døde den kvelden... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nå bør ikke folk glemme at 3 andre også døde den kvelden... Så enig, så enig! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det dør folk hver dag, hele tiden, man blir liksom nummen og bryr seg ikke om det etterhvert. Derfor glemmer vi lett at 3 andre døde i tillegg til Dimebag, for det er han alle vet hvem er. Eieren av klubben de spilte døde også, som sikkert setter sitt preg på det lokale rockemiljøet (Satyricon skulle jo spille der dagen etter bl.a.). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Død er triste greier, spesielt når det ikke er naturlig. Eneste jeg har å si, har liksom aldri brydd meg om Pantera eller Damageplan. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) hmfg Endret 10. desember 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 tragisk. de skulle hatt bedre sikkerhet der og ikke sluppet inn folk med pistoler !! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Etter hva jeg vet så hoppa fyren over et gjerde og gikk inn på scena via backstage. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 å? jeg var sikker på at han var blant forsamlingen jeg og gikk inn den vanlige veien. men som sagt, bedre sikkerhet bør de ha hatt! det bør heller ikke bare være å hoppe over et gjerde og gå rett inn backstage. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) huff, liker ikke dette, lasta ned 5 album av pantera i går, lenge siden jg har hørt på nå, hvilke sanger er værdt å høre på? Edit : post 1000, glad for at den kom i denne posten R.I.P. Darrel Lance Abbot Endret 12. desember 2004 av Shade22 Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Cemetary Gates Primal Concrete Sledge Revolution Is My Name Walk 5 Minutes Alone Shedding Skin Rise New Level Living Through Me (Hell´s Wraith) Psycho Holiday Hollow Suicide Note Part 1 og 2 The Great Southern Trendkill Domination Cowboys From Hell Slaughtered Throes Of Rejection Domhollow (Live medley) Death Rattle War Nerve By Demons Be Driven Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hør gjennom alle skivene. Alle låtene er av veldig høy kvalitet og er absolutt verdt å få med seg. Jeg veit ikke om en eneste dårlig Pantera låt, og jeg har hørt alle. Dvs; 90-årenes Pantera. 80-årenes glamrock Pantera var mindre bra. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hva var begrunnelsen hans for å drepe fyren? Jeg mener å ha lest at han lagde en video kvelden før eller no... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det virker som om det hadde med splittelsen av Pantera å gjøre. Drapsmannen var visst en aggressiv fan av Pantera. Så er det bare et eller annet dritt i huet hans som har klikka da han dro til konserten. Faen ass. Hvorfor ikke Britney? <-- galgenhumor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå