Gå til innhold

RIP, Dimebag Darrell

Jonki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man vet ikke... Iallefall ikke enda. Om man ikke finner noe hjemme hos fyren som kan tyde på et motiv så får vi mest sannsynlig aldri vite hva som var motivet hans. Vitner sier han ropte at det var Dimebag's feil at Pantera ble oppløst, at han "ødela livet hans" og noe annet piss før han skøyt ham...men det er som sagt bare rykter. Vi får vente og se.

Lenke til kommentar

Vel, grunnen til at han stoppa å plaffe rundt seg var jo nettopp ei kule fra politimannen. Så hadde ikke politiet kommet hadde han nok tatt med seg en god del flere.

Selvsagt vil det komme teorier om at Anselmo har noe med drapet å gjøre, eller at det er en syk fan av Pantera som hater de alle sammen for å ha ødelagt livet sitt (selv om det strengt tatt burde vært Phil som tok kula da, det var han som brøt ut av bandet uten at Dimebag visste hvorfor engang). Tenk så mye gryn en kar som var der kunne tjene på å selge "historien" sin til digre nyhetskanaler eller aviser.

Bare tull alle teorier uansett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Syns dere er litt kjappe til å dømme Anselmo, her. Når det gjelder utbruddet hans i magasinet må dere ikke glemme livsstilen til disse folka. De er vant til helvete og juling, så å si at Dimebag fortjener litt bank er helt naturlig for dem. Uten at jeg kjenner Anselmo personlig kan jeg aldri tenke meg at han støtter denne "aksjonen" og han er sannsynligvis i dyp sorg.

Lenke til kommentar

Det er en av 90-tallets mest profilerte heavygitarister som er gått bort.

Så hvis du ikke har hørt på den mere aggressive typen musikk (metallica er pusekatter ift Pantera), eller lest noen heavymetal musikkblader gjennom årene er det ikke så rart du ikke har hørt om han T.F.T.

Mannen var mye kjent for sitt enorme alkoholforbruk. Det gikk en slags "urban legend" om at Dimebag en gang hadde et helt basseng fylt med whiskey.

Iflg. den nye artikkelen i Dagbladet, var Gale en ekstrem Panterafan, som ofte satt og stirra på folk og dro dem inn i meningsløse heavymetal-diskusjoner. Det har jo skjedd mange ganger før at fans har tatt livet av stjernene sine så "ingen andre skal kunne få dem" og sånne ting..evt. som hevn for at Pantera ble oppløst og han da mista fotfestet..selv om jeg ikke helt kan fatte at å høre på noen CD-plater kan være fotfestet i livet til noen. Men man er jo ikke akkurat normal når man plotter noe sånt som å drepe folk på konsert heller.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...