audhage Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva er feil med USA? FAEN SÅ SINT JEG ER BÆSJ! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva er feil med USA? FAEN SÅ SINT JEG ER BÆSJ! Ehm... hvor kommer USA inn? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Var bare litt sint i sted skjønner du! Ang. USA: Det var jo der han ble drept jo! De er jo syke på dette med våpen og slikt! (har veldig lyst til å si at det var USA sin skyld! Men jeg skal frastå fra den fristelsen!) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
simeik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Dimebag Darrell 1966 - 2004 R.I.P.!!! Endret 9. desember 2004 av simeik Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Oppfordrer alle til å bytte avatar til minne om Dimebag Done jeg håper at morderen brenner skikkelig godt i helvete nå Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Kan noen forklare meg hvorfor Phil hatet Dimebag så sinnsykt? han sa det i siste intervju i Metal Hammer, og btw har noen en link til det intervjuet? RIP Dimebag 1966 - 2004 Pantera - Floods Endret 9. desember 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Phil er en oppblåst narkoman white power drittsekk.. Han mener Dimebag var skyldig i at Pantera ble oppløst. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Tragisk, tragisk, tragisk I Min drøm så ble morderen først grisebanka sinnsykt av fansen der, så ble han dømt til livstid og grisebanka og voldtatt hver dag ville hatt et balltre og Five Minutes Alone med han ass. da skulle jeg vist han hva Im Broken betyr. Pantera - Hollow. What's left inside him? Don't he remember us? Can't he believe me? We seemed like bothers Talked for hours last month About what we wanna be I sit now with his hand in mine But I know he can't feel... No one knows What's done is done It's as if he were dead I'm close with his mother And she cries endlessly Lord how we miss him At least what's remembered It's so important to make best friends in life But it's hard when my friend sits with blank expressions No one knows What's done is done It's as if he were dead He as hollow as I alone now He as hollow as I alone A shell of my friend Just flesh and bone There's no soul He sees no love I shake my fists at skies above Mad at God He as hollow as I converse I wish he'd waken from this curse Hear my words before it's through I want to come in after you My best friend He as hollow as I alone Endret 9. desember 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 bra sagt, 2mass Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dypt savnet, R.I.P Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg er så sint på han som skøyt. Det var Anselmo han skulle tatt! Jævelen startet med Herion igjen, så han syntes dermed at Pantera ikke var tøft nok for han lenger. Så han sluttet. Det svinet! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg kommer bare ikke over det. Noen som vet hvordan det går med vinnie? Pantera- The Sleep Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bilde av jævlen som har skylden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vinnie Paul er uskadd. Bare rykter det at han ble skadet/drept. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vinnie er uskadet. Vokalisten tok ei kule i beinet, men ikke noe alvorlig. 2 av de drepte var i publikum, det siste offerets navn er fremdeles ikke offentliggjort fordi politiet ikke gir ut navn før familien har fått dødsbudskapet. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det siste navnet er offentliggjort, og det var vokalisten Patrick Lachman. Sakset fra Dagbladet: I ettermiddag ble navnene på de fire ofrene kjent. Politiet bekrefter offisielt at Darrel Abbot var blant de drepte. Vokalisten Patrick Lachman ble også myrdet. Nathan Bray og Erin Halk, som antakelig var publikummere, var de to siste som døde. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Synes så jevlig synd på vinnie. Å se broren sin bli skutt og drept rett forran ham. Kan ikke fårestille meg hvor jevlig det må være. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Eh, da bør Dagbladet sjekke kildene sine en gang til... Kun to av navnene er offentliggjort og det er de to publikumerne. Det siste navnet er enda ikke sluppet. Dagbladet har gjort en feil, det var bare et rykte om at vokalisten ble drept. "None of the other DAMAGEPLAN bandmembers were hurt in the Columbus, Ohio shooting incident that resulted in the death of the group's guitarist, Dimebag Darrell, a source close to the band has confirmed to BLABBERMOUTH.NET." Endret 9. desember 2004 av Zyklon Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Bilde av jævlen som har skylden. la den jævlen brenne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå