Gå til innhold

RIP, Dimebag Darrell

Jonki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er så surrealistisk er at jeg satt ute på pauserommet og leste en lang artikkel i Metal Hammer der Phil snakka om Dimebag, bruddet med Pantera og masse andre nære ting. Der han bl.a. gjør som "alle" nå for tida, slenger ut store tøffe setninger på forsida som "About Dimebag: He deserves a severe beating"

(samme som Dave Mustaine gjorde med Lars Ulrich og Dave Ellefson)

Også går jeg inn på jobben, og leser at han er død. Tror nok Phil føler seg litt fårete nå som det var det siste som kom fram i media..men de var jo ikke venner, og man forventer jo ikke at folk man kjenner bare skal bli skutt plutselig.

Han har sikkert trukket tilbake det han sa i intervjuet nå.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Leste også den artikkelen.

Håper av hele mitt hjerte at den ikke har noe med saken å gjøre. Ville vært utrolig trist for Phill i hvertfall.

Har aldri vært en diehard Pantera fan, men kost meg med mange av sangen deres. Spesielt samspillet mellom Dimebag og broren Vinnie.

EDIT: Ser ut som Vinnie er uskadd

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar

Det blir bekreftet fra flere kanter at VP ikke er død. Nå sier ryktene at vokalisten er død.

*EDIT: Drapsmannen hadde sneket seg inn bakveien. Han kom inn fra backstage. Politiet sier 2 av de døde var i publikum. Hvem den siste er ikke offisielt enda.

Endret av Zyklon
Lenke til kommentar

Det var 25 år gamle Nathan Gale som kom inn på scenen og drepte Dimebag Darrell.

Gale hoppet over et gjerde og snek seg inn bakveien til lokalet. Deretter kom han inn på scenen fra backstage. Han gikk rett bort til Dimebag og skøyt ham minst 4 ganger. Deretter skal han ha skutt mot 2 andre bandmedlemmer og tatt en person fra publikum som gissel mens han skøyt mot folkemengden med gisselet som levende skjold. Politimannen James D. Niggemeyer kom inn i lokalet og drepte Nathan Gale. Det er uklart hva som hendte med gisselet.

Jeg konkluderer at dette var en ren henrettelse av Dimebag Darrell, og så ville han ta med seg så mange som mulig i graven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...